Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2021 18:00 - Носталгично
Автор: didi01 Категория: Поезия   
Прочетен: 280 Коментари: 0 Гласове:
4



 Носталгично

Най – хубавите дни от мойто детство
и живи спомени за младостта,
едно непреходно наследство,
магична приказка за Ичера.

„Да се завърнеш в бащината къща" –
разбирам автора сега,
когато споменът ме връща
в любимата ми Ичера.

Била съм на места красиви
в Родината и по света,
но никъде не съм открила
по – свидна на душата ми земя.

Величествен Балкан, вода кристална,
със дъхави треви, поля,
картина родна, пасторална,
ме кара да се чувствам Великан.

И сигурно в живота си успявам,
печелила съм битки не една,
защото силата ми идва от това, че не забравям – потомък горд съм аз на Ичера!              



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене