Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2022 14:56 - Усещане за жена
Автор: didi01 Категория: Поезия   
Прочетен: 333 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Усещане за жена

Облякох старата носия,
предавана в семейството от вековете.
Разбрах - това е орисия,
да си жена и майка и красиво цвете.

Дали ще имам сили да се справя,
семейство да създам, дечица да отгледам.
Жена че съм да не забравям,
със гордо вдигната глава напред да гледам.

Жената е благословия,
защото тя единствена живот дарява.
И колко ли аз сила крия,
че вярна все на себе си докрай оставам.

А край иконите кандилото догаря.
И Богородица към мен смирено гледа.
А аз към нея днес молитва ще отправя -
жена от плът да съм, не нейна сянка бледа.
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене