Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2022 21:40 - Роро
Автор: didi01 Категория: Поезия   
Прочетен: 867 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Роро

Кученце си имам Роро,
верен ми е той другар –
вчера с маската на Зоро,
днеска беше мускетар.

Утре пък пиратски кораб
ще пленим на абордаж,
после крал съм, моят Роро –
в ролята на верен паж.

Двамата сме неуморни,
Влизаме от филм във филм.
Марш си свирим със флигорни,
имаме си боен химн.

Но когато в петък вечер
го нагиздих с очила
и капела от дантела,
някак си не ме разбра.

И погледна ме от упор
със учудени очи –
тази май е малко луда,
виж какво ми причини!

Роро мили, Роро сладък,
моля те не се сърди,
с тебе аз съпреживявам
палавите си мечти.
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене